Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till Libtech TRS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kodak70" data-source="post: 1046589" data-attributes="member: 149925"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag är ny här men skulle behöva lite hjälp. </p><p></p><p>Bakgrund</p><p>Jag har de 3 senaste åren åkt på en Burton Custom X (snart till salu), åker 9/10 i Sverige, pist 60%, off pist 30%, åker oftast med skidåkare så jag brukar stå på rätt bra. Dessutom har jag barn, 5 och 7 år, så jag hänger en hel del med dem i barnbacken, därav frågan nedanför om Flowbindningar.</p><p></p><p>Idag</p><p>Jag har sedan en längre tid varit intresserad av Libtech och deras Magnetraction (isigt i Svenska fjällen runt nyår), och köpt mig en Libtech TRS.</p><p></p><p>Vilka bindingar skulle ni rekommendera till brädan?</p><p>Någon som har erfarenhet av Flowbindningar, jag tycker de verkar vara ganska smidiga, men är det mer för parkåkning?</p><p></p><p>Skostorlek 42 </p><p>Längd 182 cm</p><p>Vikt +87 ;-)</p><p>Går det att hålla sig under 2 500 :- så är det lysande!</p><p>Har någon tips på passande boots så tar jag gärna emot det också (gärna för smala fötter).</p><p></p><p>Tacksam gör hjälp!</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Markus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kodak70, post: 1046589, member: 149925"] Hej, Jag är ny här men skulle behöva lite hjälp. Bakgrund Jag har de 3 senaste åren åkt på en Burton Custom X (snart till salu), åker 9/10 i Sverige, pist 60%, off pist 30%, åker oftast med skidåkare så jag brukar stå på rätt bra. Dessutom har jag barn, 5 och 7 år, så jag hänger en hel del med dem i barnbacken, därav frågan nedanför om Flowbindningar. Idag Jag har sedan en längre tid varit intresserad av Libtech och deras Magnetraction (isigt i Svenska fjällen runt nyår), och köpt mig en Libtech TRS. Vilka bindingar skulle ni rekommendera till brädan? Någon som har erfarenhet av Flowbindningar, jag tycker de verkar vara ganska smidiga, men är det mer för parkåkning? Skostorlek 42 Längd 182 cm Vikt +87 ;-) Går det att hålla sig under 2 500 :- så är det lysande! Har någon tips på passande boots så tar jag gärna emot det också (gärna för smala fötter). Tacksam gör hjälp! Mvh Markus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till Libtech TRS
Tillbaka
Topp