bindningar union

palmdal

Ny medlem
bindningar union
Bindning "Contact - Matte Orange"
fundera på att investera i ett par men jag har bara sett dom på bild och jag undrar om ngn har erfareheter och vad menas med "Mesh Toe Cup Strap " är der liksom som vilken toestrap som hellst?

bindningar union
tyvärr ingen erfarenhet av Contact men kan bara tala varmt om mina Force-bindningar. Union är bra skit. Toe-strapen verkar vara av samma typ som på årets Force (andra material kanske) Uppgraderad för iår så den ska sitta bättre över tån som cap-strap. Kan inte gå fel! Köpköp

bindningar union
Viktoor har helt rätt, Contact bindingen ha samma toe-strap som årets force, bara mönstret på lädret som är skillnaden.
Att det står "Mesh" i beskrivningen är lite felaktigt... med Mesh menar man nät-strap som var tänkt till contact indningen i prototypstadiet, detta ändrades dock till slutprodukten, tyvärr ha union missat att ändra denna specifikation på beskrivningen.

Nu är jag lite färgad eftersom jag jobbar med union, men tror inte du kommer bli missnöjd med en Contact. Kör själv på Force sen två säsonger och för mej blir det contact i vinter! :-)

Tillbaka
Topp