P Plaski Ny medlem 2005-11-20 Bindningar! #1 Tjena! Det finns nått jag och min far funderar på, hur mycket ska man ställa vikt-skalen på? Och finns det ingen tabel man kan utgå från?
Tjena! Det finns nått jag och min far funderar på, hur mycket ska man ställa vikt-skalen på? Och finns det ingen tabel man kan utgå från?
Mountain_Man Aktiv medlem 2005-11-20 Bindningar! #2 http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=8739 That´s all kids! / MM
Luuuthman Ny medlem 2005-11-20 Bindningar! #3 jag väljer att citera robban olsson "i botten och ett halvt varv tillbaka"
Andreaspetersson Ny medlem 2005-11-20 Bindningar! #5 Du måste ställa in efter hur du åker. Vad du ska åka, hur stark du é och hur mycket du väger. Fråga någon på plats. Lycka till.
Du måste ställa in efter hur du åker. Vad du ska åka, hur stark du é och hur mycket du väger. Fråga någon på plats. Lycka till.