Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2 tum 4Stepup sa:Nej det är bara att spika fasst dom
Rätta mig om jag har fel, men brukar man inte skruva i skruven, låter drastiskt att hamra i den.Ad4mtr4pp sa:de e ju säkrast om du lämnar in dom...
men annars är de la bara att spika fast dom på den platsen du vill ha dom(se bara till att pjäxan stitter bra).
Går att skruva men nästan alla, och då menar jag kanske 98% spikar i sina bindningar!Soederpundare sa:Rätta mig om jag har fel, men brukar man inte skruva i skruven, låter drastiskt att hamra i den.Ad4mtr4pp sa:de e ju säkrast om du lämnar in dom...
men annars är de la bara att spika fast dom på den platsen du vill ha dom(se bara till att pjäxan stitter bra).
Nej man spikar nuförtiden. Det är det senaste. Jag kör med panelspik, funkar skitbra. Vattenbaserat lim är också att rekommendera. Glöm inte att böja bak resten av spiken som sticker ut på undersidan...Soederpundare sa:Rätta mig om jag har fel, men brukar man inte skruva i skruven, låter drastiskt att hamra i den.Ad4mtr4pp sa:de e ju säkrast om du lämnar in dom...
Eller så gör man så här:D-spin sa:de är lätt som fan!
1.Du mäter ut var du ska borra
2.hur djupt du ska borra
3.kollar en gång till så att du värkligen mätt rätt
4.borrar
5.sätt gärna ditt lite lim i fall du har träkärna
6.sätter dit bindningen
7.skruvar fast
8.låter limmet torka över natten.
9.Nästa dag kan du använda dina egenmonterade skidor!!!