Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Bindningar?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 561158" data-attributes="member: 47499"><p>Tack! Hade aldrig sett att det fanns en O2a. Det känns ju helt klart värd då jag inte behöver gångläget, blir det något turande så är det ju bara tal om knatande på kortare distans. T.ex från liften och upp på en närliggande topp. Då tycker varken jag eller min ekonomi att det är motiverat extrapengarna för gåläget. Känns också rätt skönt med en pryl mindre som kan paja när man åker. Tror nog att det får bli ett par O2or.</p><p></p><p>Edit: Finns ju lite olika flex att välja på såg jag nu. FreeFlex, Midstiff, Ridiculously Stiff. Antar att jag med mina 75-80kg men som åker rätt "hårt" och gillar att ligga på ska gå på Midstiff? Vet inte om jag åker på mer kraft än teknik men jag gillar att slita med mig skidorna dit dom ska och sen får det väl se ut lite som det vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 561158, member: 47499"] Tack! Hade aldrig sett att det fanns en O2a. Det känns ju helt klart värd då jag inte behöver gångläget, blir det något turande så är det ju bara tal om knatande på kortare distans. T.ex från liften och upp på en närliggande topp. Då tycker varken jag eller min ekonomi att det är motiverat extrapengarna för gåläget. Känns också rätt skönt med en pryl mindre som kan paja när man åker. Tror nog att det får bli ett par O2or. Edit: Finns ju lite olika flex att välja på såg jag nu. FreeFlex, Midstiff, Ridiculously Stiff. Antar att jag med mina 75-80kg men som åker rätt "hårt" och gillar att ligga på ska gå på Midstiff? Vet inte om jag åker på mer kraft än teknik men jag gillar att slita med mig skidorna dit dom ska och sen får det väl se ut lite som det vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Bindningar?!
Tillbaka
Topp