BITE-trailer ute nu

hjertman

Ny medlem
BITE-trailer ute nu
efter en stund i studion så har jag knopat ihop en trailer till filmen .

filmen finns exklusivt att hämta hem på WWW.SWESKI.COM

WWW.SWESKI.COM

BITE-trailer ute nu
vet inte vad det är? sidan har pajjat ihop... skall försöka fixa det under dagen
(antagligen för många besökare eller nått :P
efter lanceringen igår hade jag 100+ besökare

BITE-trailer ute nu
Såg ut att finnas nån godbit, men när ni klipper trailers så kan ni inte låta intro/outtro vara 90% av filmen...

HAr man en långfilm på 1,5 timmar kan man ha 5 min credits/intro men har man 10 s skidfilm så kan man inte ha 25 s intro/credits...

Intro 16 s
Efter 16s börjar filmen
Efter 36 s börjar credits
Credits 34 s

S:a 50 s credits 20s skidåkning (som har en massa 1,5 s svarta fält) totalt 10 s åkning = 6% av trailern:-(

BITE-trailer ute nu
hmm en förstahands teaser som jag klippte ihoop lite snabbt för att jag antog att folk ville ha reda på lite saker. det kommer att komma en 2 minuters teaser inom 2 veckor.

så det kommer att bli den officela teasern . detta var bara ett prov. så lugna ner er nu.

BITE-trailer ute nu
som sagt alldeles för mycket onödigt material..väldigt mycke svart.. sen så kan jag ju inte klaga på musiken bara för att jag tycker att den inte passar..för det är så olika från person till person...och antar att du tyckte det passade in eftersom du valt den..och det har jag inget emot.....däremot, så kan du ju inte ha såna där meningslösa åkklipp i en teaser! Du måste ha lite slagkraftigt material i en teaser, annars blir ju ingen intresserad av den..så fixa en ny.. och visa va du kan ;)

BITE-trailer ute nu
hmm .. som saggt.. det var en TEASER inte en TRAILER . som sagt trailer kommer snart. ca 2 min lång. klipper ihop när jag har tid . mvh

BITE-trailer ute nu
Ta det inte nu:

Jag vet att andra har sagt det samma men jag maste ju hjalpa till.

En TEASER Ska ju vara nagot som frestar en att kopa/kolla in hela filmen darifran ordet "Tease". Vad jag sag fran detta filmklipp var inte mycket som skulle gora att jag skulle satta mig att ladda ner hela filmen eller ga att kopa den om det nu ska saljas. Kommer endast ihag ett trick fran filmen, nar nan kille gor Lincoln utfor en hangdriva.. och om jag inte har fel var resten av skid materialet fran samma stalle. vilket inte gor saken battre.

Sa till version 2.0 eller vad ni ska kalla den riktiga Teasern ta garna med lite skidakning sa vi ar sakra pa vad filmen handlar om.

Men jag tvivlar inte pa att ni kan satta ihop nagot, vad jag forstar sa skulle marcus hanssen vara med i productionen och hans Whitetrash var ju helt okej for att vara en forsta film, men anda manga manga snepp battre en detta!

BITE-trailer ute nu
amagad . kan folk sluta att klaga. en ny trailer kommer att komma upp till helgen . så då får ni sägga vad ni tycker..

BITE-trailer ute nu
Nja, Teaser och Trailer behöver inte vara exakt samma sak...
Man brukar tala om tre olika typer av trailers...

* Teasern - den korta varianten av en trailer. Vanligtvis mellan 10 och 30 sek lång.

* Trailer - brukar vara mellan 30 och 60 sek.

* Promon - promotiontrailern, den längsta brukar vara allt från 1 min och uppåt...

Så jag är övertygad om att trailern kommer att bli bra till slut, kan den bli något annat med all denna kritik som den hunnit få redan nu, innan den ens är producerad ;)

BITE-trailer ute nu
4 dar kvar till trailern kommer ut .
teasern sög . det vet jag.. jag som har gjort den ju .

så det kommer att komma ut en trailer, istället för teasern som ligger ute nu .

BITE-trailer ute nu
den planerade releasen på trailern kommer att ta några dagar till . iochmed red bull här i åre . så kommer jag att filma hela tiden . så det tar sin tid. men efter red bull troligen så kommer trailern

BITE-trailer ute nu
Bra jobbat! enligt mig så var denna trailer/teaser eller var det nu va väldigt skön...
+ skön musik, mäktig
+ härlig förtext
+ snyggt "rytm klipp"
- lite variation

denna filmen verkar vara 10000 gr bättre än whitesafari filmen...

denna film får nio stycken koalabjörnar av tio möjliga.. / eder TraktorClenny

BITE-trailer ute nu
server problem @ www.sweski.com .. så fort servern e fixxad så kommer trailern att komma ut , den har varit färdig i flera dagar och killarna som hostar över sweski ska lägga upp den så snart som möjligt . när filmen kommer upp på sweski . så kommer den även att komma upp här på freeride.nu . mvh

BITE-trailer ute nu
nu är trailern ute. den lades ut den 22/4 . och nu under denna vecka så kommer webservern att flyttas men kommer snart upp igen . så nu ligger trailern ute

BITE-trailer ute nu
så nu äntligen . inom 2 dagar så kommer trailern ut på freeride.nu . tog ett snack med johan igår. skickade nya trailern till han. så nu kommer den

Tillbaka
Topp