Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows atris eller anima
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1201167" data-attributes="member: 29440"><p>Jag tror din känsla från när du testade din kompis skidor är rätt, det var så jag kände också. Greppet i pist något bättre till och med. Sen är den ju bredare vilket kräver lite mer teknik för att få upp den på kant, men det är en vana. Jag tror också att Animan har lite högre spann (förbättrar pist egenskaperna) än Atris men något längre rocker vilket är bättre för offpisten men också gör dem mer lätthanterliga i offpist men även i lite uppkörd och stökig pist.</p><p>Tycker absolut att Atris är en bra skida men tycker Animan är snäppet bättre på flera områden.</p><p>Du har inte möjlighet att testa kompisens skidor igen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1201167, member: 29440"] Jag tror din känsla från när du testade din kompis skidor är rätt, det var så jag kände också. Greppet i pist något bättre till och med. Sen är den ju bredare vilket kräver lite mer teknik för att få upp den på kant, men det är en vana. Jag tror också att Animan har lite högre spann (förbättrar pist egenskaperna) än Atris men något längre rocker vilket är bättre för offpisten men också gör dem mer lätthanterliga i offpist men även i lite uppkörd och stökig pist. Tycker absolut att Atris är en bra skida men tycker Animan är snäppet bättre på flera områden. Du har inte möjlighet att testa kompisens skidor igen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows atris eller anima
Tillbaka
Topp