Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows - Dålig kvalité?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_hardcore" data-source="post: 1306742" data-attributes="member: 27387"><p>Har kört på BC i 11 år nu. Haft två par olika versioner av Atris samt ett par Serpo. Alla har åkts vårdslöst över stock, sten och is, inga problem. Tvärt om har de hållit väldigt bra, tycker jag. Det ska dock sägas att mina senaste Atris har en skada som måste lagas nu inför vintern men det beror snarare på att en stor haj tog en tugga av skidan och inte på produktionsfel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_hardcore, post: 1306742, member: 27387"] Har kört på BC i 11 år nu. Haft två par olika versioner av Atris samt ett par Serpo. Alla har åkts vårdslöst över stock, sten och is, inga problem. Tvärt om har de hållit väldigt bra, tycker jag. Det ska dock sägas att mina senaste Atris har en skada som måste lagas nu inför vintern men det beror snarare på att en stor haj tog en tugga av skidan och inte på produktionsfel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows - Dålig kvalité?
Tillbaka
Topp