Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Ferox Freebird - Turbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="enriico" data-source="post: 1203612" data-attributes="member: 45526"><p>Hela debatten om tjuvsläpp tror jag mer handlar om dålig teknik. Åker du mjukt och följsamt och inte försöker ”vrida runt” skidan med hälarna kan du känna dig lugn. </p><p> </p><p>I och med att du åker på en relativt bred, och tung, skida tillsammans med stabila pjäxor känns det inte som du tjänar så mycket på att jaga gram. Jag skulle ha kört på Shiften, den är stabilare och har mer dämpning än renodlade techbindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="enriico, post: 1203612, member: 45526"] Hela debatten om tjuvsläpp tror jag mer handlar om dålig teknik. Åker du mjukt och följsamt och inte försöker ”vrida runt” skidan med hälarna kan du känna dig lugn. I och med att du åker på en relativt bred, och tung, skida tillsammans med stabila pjäxor känns det inte som du tjänar så mycket på att jaga gram. Jag skulle ha kört på Shiften, den är stabilare och har mer dämpning än renodlade techbindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Ferox Freebird - Turbindning
Tillbaka
Topp