Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Ferox Freebird - Turbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasXPS" data-source="post: 1203692" data-attributes="member: 57528"><p>Det blir säkert ett tredje komplement för min del också på sikt men det får vänta minst en säsong till. Min budget är spräckt för längesedan...</p><p></p><p><strong>Funderat fram och & tillbaka och resonerar som så att jag behåller Atris med Shift på och använder den som "allmountainskida" för liftburen offpist och korta turer. </strong></p><p><strong>Till Ferox skaffar jag tech (ATK, G3 mfl...) på runt 300-400g och använder den som topptursskida. Personligen tror jag att jag vill ha mer skida (stabilare) att åka på än att spara in gram där. Det rimmar bäst ihop med min ganska lekfulla åkning.</strong></p><p></p><p>Ett senare komplement borde va ett smalare alternativ som gör sig bättre i pisten, 90-100mm midja. Om jag blir riktigt biten i topptur, kanske ytterligare ett komplement på en riktigt lätt skida med tech.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasXPS, post: 1203692, member: 57528"] Det blir säkert ett tredje komplement för min del också på sikt men det får vänta minst en säsong till. Min budget är spräckt för längesedan... [B]Funderat fram och & tillbaka och resonerar som så att jag behåller Atris med Shift på och använder den som "allmountainskida" för liftburen offpist och korta turer. Till Ferox skaffar jag tech (ATK, G3 mfl...) på runt 300-400g och använder den som topptursskida. Personligen tror jag att jag vill ha mer skida (stabilare) att åka på än att spara in gram där. Det rimmar bäst ihop med min ganska lekfulla åkning.[/B] Ett senare komplement borde va ett smalare alternativ som gör sig bättre i pisten, 90-100mm midja. Om jag blir riktigt biten i topptur, kanske ytterligare ett komplement på en riktigt lätt skida med tech. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Ferox Freebird - Turbindning
Tillbaka
Topp