Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows mirus cor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanAaroe" data-source="post: 1280279" data-attributes="member: 167938"><p>Nu har jag också testat. Väldigt rolig skida. Bra bett i svängen med skön rebound. Tycker att den funkade väldigt bra i både kort och lång sväng även om den kanske är mer ”speciell” i kort. Tyvärr fanns inte 184 cm så jag körde 178 cm i slaskiga förhållanden med snöblandat regn. Inga problem att surfa omkring i slasket och samtidigt få bett när det gällde. Upplever skidan som en rolig pistskida som funkar hela dagen från hårdare pist till uppkörd eftermiddag. </p><p>Får se om jag kan övertyga alla andra i familjen att just jag måste åka runt med 3 par skidor. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png" title="Face with tears of joy :joy:" data-shortname=":joy:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🙈" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png" title="See-no-evil monkey :see_no_evil:" data-shortname=":see_no_evil:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanAaroe, post: 1280279, member: 167938"] Nu har jag också testat. Väldigt rolig skida. Bra bett i svängen med skön rebound. Tycker att den funkade väldigt bra i både kort och lång sväng även om den kanske är mer ”speciell” i kort. Tyvärr fanns inte 184 cm så jag körde 178 cm i slaskiga förhållanden med snöblandat regn. Inga problem att surfa omkring i slasket och samtidigt få bett när det gällde. Upplever skidan som en rolig pistskida som funkar hela dagen från hårdare pist till uppkörd eftermiddag. Får se om jag kan övertyga alla andra i familjen att just jag måste åka runt med 3 par skidor. 😂🙈 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows mirus cor
Tillbaka
Topp