Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows mirus cor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idnör" data-source="post: 1306897" data-attributes="member: 191285"><p>Hej! Förlänger denna tråd med ytterligare frågor om den mytomspunna Mirus Cor. Jag har idag ett par 10 år gamla all mountain-skidor med 100 bredd och för något år sen så hade jag näst intill tröttnat på att åka skidor. Tills jag en vårig slaskdag provade ett par Project 83 från Extrem och blev oerhört förvånad över hur roligt det faktiskt kan vara att göra kortare svängar i pisten. Efter att nästan varit helt beslutsam till att köpa Project 83 så började jag få ögonen för Mirus Cor. Jag förstår att detta är två väldigt olika skidor, men vad är er åsikt om att använda Mirus Cor som den enda skidan? Jag känner att Mirus Cor är ett mycket roligare köp, men att Project 83 istället så klart är lite mer all round. Oerhört intresserad av att höra era kloka insikter. Förövrigt är jag en relativt erfaren skidåkare, men som dessvärre inte åker allt för många dagar per säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idnör, post: 1306897, member: 191285"] Hej! Förlänger denna tråd med ytterligare frågor om den mytomspunna Mirus Cor. Jag har idag ett par 10 år gamla all mountain-skidor med 100 bredd och för något år sen så hade jag näst intill tröttnat på att åka skidor. Tills jag en vårig slaskdag provade ett par Project 83 från Extrem och blev oerhört förvånad över hur roligt det faktiskt kan vara att göra kortare svängar i pisten. Efter att nästan varit helt beslutsam till att köpa Project 83 så började jag få ögonen för Mirus Cor. Jag förstår att detta är två väldigt olika skidor, men vad är er åsikt om att använda Mirus Cor som den enda skidan? Jag känner att Mirus Cor är ett mycket roligare köp, men att Project 83 istället så klart är lite mer all round. Oerhört intresserad av att höra era kloka insikter. Förövrigt är jag en relativt erfaren skidåkare, men som dessvärre inte åker allt för många dagar per säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows mirus cor
Tillbaka
Topp