T tubarao Ny medlem 2004-12-19 Black diamond o2 #1 Tjena Någon som har koll på dessa bindningar (Black diamnond o2)? För och/eller nackdelar? Har åkte ett tag och är ganska ok på att åka, men långt ifrån en stjärna!
Tjena Någon som har koll på dessa bindningar (Black diamnond o2)? För och/eller nackdelar? Har åkte ett tag och är ganska ok på att åka, men långt ifrån en stjärna!