Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Black-snow.se mina erfarenheter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DzB" data-source="post: 1080727" data-attributes="member: 73126"><p>Köpte också ett par oakley flight deck från black-snow på black friday.</p><p>Fick hem dem en vecka senare, på fredag veckan efter. </p><p>Kartongen var uppriven så man såg att den hade varit öppnad, de lilla etiketten baktill saknades men framför allt så var dem repade. </p><p>Dessutom visar bilden på deras hemsida att de är svarta band med svarta kanter och sapphire glas. </p><p>I verkligheten var det svarta bland med silvriga kanter och sapphire glas. </p><p></p><p>Jag hade beställt samma goggle från spelbutiken ca. 70kr billigare som jag skickade tillbaka, retur frakten gick på 140kr. Just för jag ville ha svarta kanter. </p><p>När jag påpekade detta för black-snow, skickade dom en retur sedel men inget svar har jag fått på själva mailet om de ville skicka mig nya repfria goggles och dra av priset (skickade även bilder på kvitto från spelbutiken och returfrakten) eller om de kunde få fram de goggles som bilden visar.</p><p></p><p>Dessutom skriver de i "Din utrustning är nu skickad!" mailet att man ska ta kontakt med dom om leveransen strular så tar dom kontakt med posten. När jag gjorde detta så hänvisade killen i telefon mig till att ringa posten. Varför skriva något sådant då?</p><p></p><p>Rekommenderar verkligen inte black-snow till någon. En sida med missvisande bilder på produkter och som rent ut sagt skiter i att svara på mail. Borde bojkottas tills de kursar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DzB, post: 1080727, member: 73126"] Köpte också ett par oakley flight deck från black-snow på black friday. Fick hem dem en vecka senare, på fredag veckan efter. Kartongen var uppriven så man såg att den hade varit öppnad, de lilla etiketten baktill saknades men framför allt så var dem repade. Dessutom visar bilden på deras hemsida att de är svarta band med svarta kanter och sapphire glas. I verkligheten var det svarta bland med silvriga kanter och sapphire glas. Jag hade beställt samma goggle från spelbutiken ca. 70kr billigare som jag skickade tillbaka, retur frakten gick på 140kr. Just för jag ville ha svarta kanter. När jag påpekade detta för black-snow, skickade dom en retur sedel men inget svar har jag fått på själva mailet om de ville skicka mig nya repfria goggles och dra av priset (skickade även bilder på kvitto från spelbutiken och returfrakten) eller om de kunde få fram de goggles som bilden visar. Dessutom skriver de i "Din utrustning är nu skickad!" mailet att man ska ta kontakt med dom om leveransen strular så tar dom kontakt med posten. När jag gjorde detta så hänvisade killen i telefon mig till att ringa posten. Varför skriva något sådant då? Rekommenderar verkligen inte black-snow till någon. En sida med missvisande bilder på produkter och som rent ut sagt skiter i att svara på mail. Borde bojkottas tills de kursar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Black-snow.se mina erfarenheter
Tillbaka
Topp