Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bli inte lurade!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6284" data-attributes="member: 10565"><p>Det där lät som att du skrev till mig eftersom jag nämde att jag körde på lika skidor som Jesper Rönnbäck innan. Men när jag köpte dem så visste inte jag att han åkte på sånna skidor. Men när man ändå har lika skidor som någon "idol" så kan man ju gärna skryta lite med det ändå. Ofta så är de skidor som "idolerna" har lite bättre också eftersom de brukar ha de lite dyrare och anvancerade skidorna av märket de åker för.</p><p></p><p>Sen tycker jag att grafiken på en skida säger rätt mycket om hur den är. Om du tittar på en spik-rak vanlig uthyrningsskida så är grafiken jämt ful och tråkig på dem. Medan om du tittar på Carvingskidor och mer anvancerade skidor så brukar de se bättre ut, och visst fungerar de bättre också, absolut inte pga. grafiken. Men när en skida är anvancerad och bra (dyrare också för den delen oftast) så läggs det ner mer pengar på att göra skidorna finare och tuffare. Men alla vill ju inte ha en avancerad skida och då blir ofta färgen och grafiken tråkig. Det är samma sak överallt. Om du köper en bil för ca 100 000, inte får du någon bil som ser jätte sportig och tuff ut då heller, nej du får en liten grön skoda : ). Men om du lägger ner runt 300 000 kr, då är det ganska självklart att bilen ska se bra ut. </p><p></p><p>Grafik och matrial kostar pengar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6284, member: 10565"] Det där lät som att du skrev till mig eftersom jag nämde att jag körde på lika skidor som Jesper Rönnbäck innan. Men när jag köpte dem så visste inte jag att han åkte på sånna skidor. Men när man ändå har lika skidor som någon "idol" så kan man ju gärna skryta lite med det ändå. Ofta så är de skidor som "idolerna" har lite bättre också eftersom de brukar ha de lite dyrare och anvancerade skidorna av märket de åker för. Sen tycker jag att grafiken på en skida säger rätt mycket om hur den är. Om du tittar på en spik-rak vanlig uthyrningsskida så är grafiken jämt ful och tråkig på dem. Medan om du tittar på Carvingskidor och mer anvancerade skidor så brukar de se bättre ut, och visst fungerar de bättre också, absolut inte pga. grafiken. Men när en skida är anvancerad och bra (dyrare också för den delen oftast) så läggs det ner mer pengar på att göra skidorna finare och tuffare. Men alla vill ju inte ha en avancerad skida och då blir ofta färgen och grafiken tråkig. Det är samma sak överallt. Om du köper en bil för ca 100 000, inte får du någon bil som ser jätte sportig och tuff ut då heller, nej du får en liten grön skoda : ). Men om du lägger ner runt 300 000 kr, då är det ganska självklart att bilen ska se bra ut. Grafik och matrial kostar pengar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bli inte lurade!
Tillbaka
Topp