Blir åkningen svårare..

Norda

Ny medlem
Blir åkningen svårare..
Blir åkningen svårare ifall man sätter snowboardbindningarna åt olika håll (ena pekar framåt och andra bakåt)?

Blir åkningen svårare..
Testa själv, du är den enda som kan avgöra hur det känns för just dig...

Blir åkningen svårare..
Även kallat Duckstance. Bättre Fakie-åkning sägs det. ska själv prova det i vinter. OM det känns bra så kanske jag fortsätter köra så. Så tycker jag du också ska göra! :D

Blir åkningen svårare..
Det är hur skönt som helst. Gillar du att bränna pist kanske det kan vara lite vettigare med vanlig stance, men jag kör det och trivs med det. Har en polare som anser att det är lättare att få bra skär med dem så, fast, ja, det får du ta med en nypa salt...

Blir åkningen svårare..
Det handlar ju bara om hur det känns, sen så har man ju knappast tårna mot ändarna, utan bara några få grader bakåt. Det är många som åker så, notera många...

Om du ställer dig upp, tar några steg åt vänster, hoppar 3 höga hopp, gör en piruett, tar några trippande steg mot väggen till vänster, stannar, slappnar av och ställer dig normalt, så borde du märka att fötterna inte pekar rakt fram, dom pekar (normalt) några grader utåt.

Försök accepetera att folk faktiskt är olika.

Blir åkningen svårare..
jag kör med duckstance sägs ska vara lättare att raila,köra landa fakie.. sen bror det ju på om man trivs med det , det är bara att testa

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp