Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i sommar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1322013" data-attributes="member: 29440"><p>Jag köpte från skimarine, mycket hjälpsamma men det är ju svårt att hitta nåt ”billigt” notan slutade på c:a 3000 för en frambindning och bakkappa från Radar trots rea. </p><p>Skida blev en c:a 15år gammal skida som jag uppfattat är ganska avancerad och för bana för 1500kr med bindningar som tyvärr var för små. </p><p>Jag har som sagt inte åkt på länge så har dålig koll (åkte bara friåkning innan) men skidan funkade för mig.</p><p>Det är ju lättare med lite bredare skidor att komma upp, och finns bra lite bredare slalomskidor. Tror framförallt det blir roligare att göra riktiga slalomsvängar med en lite mer ”avancerad” slalomskida än de billigare comboskidorna (kan inte riktigt jämföra då jag har åkt på en skida sen 13-14års åldern) men min gamla skida var både för kort och bindningen hade mössen gett sig på så fick bli nya.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1322013, member: 29440"] Jag köpte från skimarine, mycket hjälpsamma men det är ju svårt att hitta nåt ”billigt” notan slutade på c:a 3000 för en frambindning och bakkappa från Radar trots rea. Skida blev en c:a 15år gammal skida som jag uppfattat är ganska avancerad och för bana för 1500kr med bindningar som tyvärr var för små. Jag har som sagt inte åkt på länge så har dålig koll (åkte bara friåkning innan) men skidan funkade för mig. Det är ju lättare med lite bredare skidor att komma upp, och finns bra lite bredare slalomskidor. Tror framförallt det blir roligare att göra riktiga slalomsvängar med en lite mer ”avancerad” slalomskida än de billigare comboskidorna (kan inte riktigt jämföra då jag har åkt på en skida sen 13-14års åldern) men min gamla skida var både för kort och bindningen hade mössen gett sig på så fick bli nya. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i sommar?
Tillbaka
Topp