Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VickeLang" data-source="post: 1207860" data-attributes="member: 160497"><p>Nu tycker jag att några här inne har ganska dålig förståelse för hur ett företag fungerar. Företaget har ganska stora kostnader för er vistelse innan ni ens e på plats, så för mig är det iallafall ganska självklart att det inte riktig är rimligt ur deras perspektiv att låta folk avboka fram till dagen för vistelse. Då hade folk kunnat göra "gratis" bokningar som de avbokar dagen innan ankomst och således kommer stugor stå tomma under exempelvis sportlovet, även fast det finns efterfrågan på dessa.</p><p>21 dagar ÄR generöst, är man osäker, avboka eller ta en sista minuten. Betalar ni dessutom med erat bankkort har ni försäkring utan självrisk ifall ni skulle bli sjuka eller dylik. Skistar ska inte behöva betala för att ni blivit sjuka, det är inte deras fel, utan det ska diverse försäkringar göra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VickeLang, post: 1207860, member: 160497"] Nu tycker jag att några här inne har ganska dålig förståelse för hur ett företag fungerar. Företaget har ganska stora kostnader för er vistelse innan ni ens e på plats, så för mig är det iallafall ganska självklart att det inte riktig är rimligt ur deras perspektiv att låta folk avboka fram till dagen för vistelse. Då hade folk kunnat göra "gratis" bokningar som de avbokar dagen innan ankomst och således kommer stugor stå tomma under exempelvis sportlovet, även fast det finns efterfrågan på dessa. 21 dagar ÄR generöst, är man osäker, avboka eller ta en sista minuten. Betalar ni dessutom med erat bankkort har ni försäkring utan självrisk ifall ni skulle bli sjuka eller dylik. Skistar ska inte behöva betala för att ni blivit sjuka, det är inte deras fel, utan det ska diverse försäkringar göra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp