Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Louise1234" data-source="post: 1208016" data-attributes="member: 173808"><p>Jag bor i en säsongsort i fjällen, och här är det mer eller mindre ett kaos i företagarnas huvud redan inför vintern.</p><p>Och jag TROR att många företag, såsom restauranger och hotell här kommer stänga/inte öppna alls för säsongen om man inte kommer ha några anläggningar öppna under jul och nyår. Anledning till stängning är för att slippa konkursen.. Och hoppas på sommaren igen, om man har möjlighet.</p><p>Min sambo äger ett hotell här, och om inte vi får klartecken till jul, så är det god natt, och hoppas på sommaren. Man kan redan se hur bokningarna inför jul börjar bokas av... För 2 veckor sedan var allt fullbokat.</p><p>Men hoppet lever ännu, och hoppas att folk tänker till nu dessa fyra veckor, så julen och nyår kan bli någorlunda bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Louise1234, post: 1208016, member: 173808"] Jag bor i en säsongsort i fjällen, och här är det mer eller mindre ett kaos i företagarnas huvud redan inför vintern. Och jag TROR att många företag, såsom restauranger och hotell här kommer stänga/inte öppna alls för säsongen om man inte kommer ha några anläggningar öppna under jul och nyår. Anledning till stängning är för att slippa konkursen.. Och hoppas på sommaren igen, om man har möjlighet. Min sambo äger ett hotell här, och om inte vi får klartecken till jul, så är det god natt, och hoppas på sommaren. Man kan redan se hur bokningarna inför jul börjar bokas av... För 2 veckor sedan var allt fullbokat. Men hoppet lever ännu, och hoppas att folk tänker till nu dessa fyra veckor, så julen och nyår kan bli någorlunda bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp