Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1208445" data-attributes="member: 164657"><p>Har läst och gillat mycket av det du har skrivit tidigare men nu börjar jag seriöst undra vad du ens gör här? Du har inte skrivit något på två dagar och sen helt plötsligt som gubben i lådan så passar du på att provocera lite. Jag tror att dom flesta som följt denna tråden redan vet var du står.</p><p></p><p>En direkt fråga, hur tänker du att dina inlägg hjälper, bidrar till forumet, hör till ämnet eller stämningen i tråden? Förlåt, två frågor .... Är det ett p.g.a. covid uppdämt behov i dig av att få lite uppmärksamhet som manifesterar sig i denna tråden?</p><p></p><p>Jag har inget problem med olika åsikter men ditt sätt är riktigt jävla unket! Fan du verkar ju vettig i övrigt, fattar ingenting.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1208445, member: 164657"] Har läst och gillat mycket av det du har skrivit tidigare men nu börjar jag seriöst undra vad du ens gör här? Du har inte skrivit något på två dagar och sen helt plötsligt som gubben i lådan så passar du på att provocera lite. Jag tror att dom flesta som följt denna tråden redan vet var du står. En direkt fråga, hur tänker du att dina inlägg hjälper, bidrar till forumet, hör till ämnet eller stämningen i tråden? Förlåt, två frågor .... Är det ett p.g.a. covid uppdämt behov i dig av att få lite uppmärksamhet som manifesterar sig i denna tråden? Jag har inget problem med olika åsikter men ditt sätt är riktigt jävla unket! Fan du verkar ju vettig i övrigt, fattar ingenting. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp