Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1209772" data-attributes="member: 41231"><p>Saker verkar ju inte hinna förändras så mkt innan nästa jul låter det som. Så påsken är nog körd, eller iaf inte normal. Normalt blir det nog inte på länge.</p><p></p><p>Man får nog ta det lite som det kommer.</p><p></p><p>Sen det här med Åre och sälen. Det har alltid varit långa köer. De kommer inte bli kortare. Det finns en oskriven regel att inte åka till Åre under jul, sportlov och påsk om man vill åka skidor. Det är redan mkt lifköande som det är. Jag jobbade som skidlärare hos skistar några säsonger när jag va i 20års åldern. Vecka 4-6 och veckorna efter påsk är bästa veckorna att vara i svenska fjällen, knappt folk i skidsystemen och det har ofta blivit hyfsat mkt snö så man kan åka lite offpist. Åker man till skidorterna i Lappland är det aldrig folk så är det korta köer man är ute efter är det bara till att köra lite längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1209772, member: 41231"] Saker verkar ju inte hinna förändras så mkt innan nästa jul låter det som. Så påsken är nog körd, eller iaf inte normal. Normalt blir det nog inte på länge. Man får nog ta det lite som det kommer. Sen det här med Åre och sälen. Det har alltid varit långa köer. De kommer inte bli kortare. Det finns en oskriven regel att inte åka till Åre under jul, sportlov och påsk om man vill åka skidor. Det är redan mkt lifköande som det är. Jag jobbade som skidlärare hos skistar några säsonger när jag va i 20års åldern. Vecka 4-6 och veckorna efter påsk är bästa veckorna att vara i svenska fjällen, knappt folk i skidsystemen och det har ofta blivit hyfsat mkt snö så man kan åka lite offpist. Åker man till skidorterna i Lappland är det aldrig folk så är det korta köer man är ute efter är det bara till att köra lite längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp