Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clay" data-source="post: 1209781" data-attributes="member: 82624"><p>Jag har aldrig och kommer aldrig fatta varför folk dras till Åre under högsäsong. Oavsett om det är pandemi eller ej är ju upplevelsen katastrofal. Visst har man en förkärlek för att stå i kö så är ju Åre helt rätt ställe att svassa runt i. För mig är det så otroligt korkat att dra dit och stå i kö merparten av tiden. Att sen se folk komma på breda skidor i ex gästrappet är fantastiskt roligt: backen är ju stenhård 10 min efter öppning och ska man ha en vettig chans att ta sig ner med någon glädje gäller det ju att välja rätt lagg (läs race lagg med sylvassa kanter). Inte ens detta sätter väljer folk, antar att de även gillar tvålkoppskänslan efter att de stått 30 min i kö...</p><p></p><p>Suck...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clay, post: 1209781, member: 82624"] Jag har aldrig och kommer aldrig fatta varför folk dras till Åre under högsäsong. Oavsett om det är pandemi eller ej är ju upplevelsen katastrofal. Visst har man en förkärlek för att stå i kö så är ju Åre helt rätt ställe att svassa runt i. För mig är det så otroligt korkat att dra dit och stå i kö merparten av tiden. Att sen se folk komma på breda skidor i ex gästrappet är fantastiskt roligt: backen är ju stenhård 10 min efter öppning och ska man ha en vettig chans att ta sig ner med någon glädje gäller det ju att välja rätt lagg (läs race lagg med sylvassa kanter). Inte ens detta sätter väljer folk, antar att de även gillar tvålkoppskänslan efter att de stått 30 min i kö... Suck... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp