Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1210232" data-attributes="member: 136280"><p>Utbrott bland personal på skistar, svenska skidlärare festar på rummet med anda skidlärare i Österike , skistar har personalfest med ca 50 deltagare personal i Sälen festar i stugor & folk vallfärdar till Dalafjällen och Sälen över jul/nyår.... </p><p>Sen undrar folk varför skidåkningen får så mycket skit ang smittspridning</p><p>Ja, jag vet att folk är på Ikea, Ullared och kollektivtrafik men jag har redan lyckats lära min 6åring att bara för att någon kastar nått på han så är det inte ok att göra samma fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1210232, member: 136280"] Utbrott bland personal på skistar, svenska skidlärare festar på rummet med anda skidlärare i Österike , skistar har personalfest med ca 50 deltagare personal i Sälen festar i stugor & folk vallfärdar till Dalafjällen och Sälen över jul/nyår.... Sen undrar folk varför skidåkningen får så mycket skit ang smittspridning Ja, jag vet att folk är på Ikea, Ullared och kollektivtrafik men jag har redan lyckats lära min 6åring att bara för att någon kastar nått på han så är det inte ok att göra samma fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp