Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Samuraj" data-source="post: 1221366" data-attributes="member: 176635"><p>Det låter (tyvärr) som ett klokt beslut!</p><p></p><p>Vi har också länge hoppats på framförallt Italien. Schweiz kurva över antalet konstaterade fall har sedan mitten av januari formen av en bättre utförsbacke, utan minsta tillstymmelse till platå eller slut. Själva har vi som bekant redan nått dalen och sitter än en gång i liften på väg upp:</p><p><a href="https://www.covid19.admin.ch/en/international/case?geo=SE" target="_blank">https://www.covid19.admin.ch/en/international/case?geo=SE</a></p><p></p><p>Det blir nog till att styra om mot svenska fjällen även för vår del... <img class="smilie smilie--emoji" alt="🤷♂️" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f937-2642.png" title="Man shrugging :man_shrugging:" data-shortname=":man_shrugging:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Samuraj, post: 1221366, member: 176635"] Det låter (tyvärr) som ett klokt beslut! Vi har också länge hoppats på framförallt Italien. Schweiz kurva över antalet konstaterade fall har sedan mitten av januari formen av en bättre utförsbacke, utan minsta tillstymmelse till platå eller slut. Själva har vi som bekant redan nått dalen och sitter än en gång i liften på väg upp: [URL]https://www.covid19.admin.ch/en/international/case?geo=SE[/URL] Det blir nog till att styra om mot svenska fjällen även för vår del... 🤷♂️ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp