Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1221483" data-attributes="member: 122562"><p>Ganska komiskt. Schweiz, som vi ser under toppturen, öppnar upp mer och mer och liftarna rullar på såsom de gjort hela säsongen. Hotellen likaså. Här i Lombardiet och även generellt i Italien stängs det ner nu ända över påsk, trots stängda liftar hela säsongen...</p><p></p><p>Tyskland har helt stängd gräns mot Tyrolen, inte ens transit. Schweiz fritt in från Tyrolen.</p><p></p><p>Outgrundliga äro virusets och/eller politikernas ide'er. Dock måste jag säga att Danmark leder märklighetsligan skyhögt i mina ögon. Nu även testplikt för transit där, för att nämna bara ett exempel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1221483, member: 122562"] Ganska komiskt. Schweiz, som vi ser under toppturen, öppnar upp mer och mer och liftarna rullar på såsom de gjort hela säsongen. Hotellen likaså. Här i Lombardiet och även generellt i Italien stängs det ner nu ända över påsk, trots stängda liftar hela säsongen... Tyskland har helt stängd gräns mot Tyrolen, inte ens transit. Schweiz fritt in från Tyrolen. Outgrundliga äro virusets och/eller politikernas ide'er. Dock måste jag säga att Danmark leder märklighetsligan skyhögt i mina ögon. Nu även testplikt för transit där, för att nämna bara ett exempel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp