Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1221905" data-attributes="member: 122562"><p>Livigno fortsätter att leverera bra kallsnö trots 3 veckor och århundradets värmebölja i februari sedan senaste snöfall.</p><p></p><p>Husbilsparkeringen i slutet av den korta filmen ligger på 2200m höjd. Lift, pizzeria (€6,5), after ski 200m bort. 3 km till europas billigaste propangastankställe för vår 110L stora tank. 600W solpaneler i alpsolen ger ström och 50m bort rinner vattnet dygnet runt och man kan tömma tankar. Här kan man stå en stund och just nu helt ensamma, kommungränserna stängda.</p><p></p><p>Dock skall det ju börja dumpa nästa vecka så då får det bli Schweiz.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]oAAykCrWQas[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1221905, member: 122562"] Livigno fortsätter att leverera bra kallsnö trots 3 veckor och århundradets värmebölja i februari sedan senaste snöfall. Husbilsparkeringen i slutet av den korta filmen ligger på 2200m höjd. Lift, pizzeria (€6,5), after ski 200m bort. 3 km till europas billigaste propangastankställe för vår 110L stora tank. 600W solpaneler i alpsolen ger ström och 50m bort rinner vattnet dygnet runt och man kan tömma tankar. Här kan man stå en stund och just nu helt ensamma, kommungränserna stängda. Dock skall det ju börja dumpa nästa vecka så då får det bli Schweiz. [MEDIA=youtube]oAAykCrWQas[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp