Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1222636" data-attributes="member: 122562"><p>Tack.</p><p>Det är länge sedan. Nu ok om man har lavinutrustning. Finns flera tavlor där man kan kolla om trancievern funkar. Men som vanligt massor av "turister" som åker ändå.</p><p></p><p>Nu i Schweiz. Nästan som att komma till Sverige +bergen då... . Inga masker utomhus, liftarna går, människor kommer från backen. Nice.</p><p></p><p>Inga konstigheter varken in i CHx2 eller in i och ut ur AT, virusvariantgelände Tirol.</p><p>[ATTACH=full]8430[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1222636, member: 122562"] Tack. Det är länge sedan. Nu ok om man har lavinutrustning. Finns flera tavlor där man kan kolla om trancievern funkar. Men som vanligt massor av "turister" som åker ändå. Nu i Schweiz. Nästan som att komma till Sverige +bergen då... . Inga masker utomhus, liftarna går, människor kommer från backen. Nice. Inga konstigheter varken in i CHx2 eller in i och ut ur AT, virusvariantgelände Tirol. [ATTACH type="full" alt="IMG_20210308_161837.jpg"]8430[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp