Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1223365" data-attributes="member: 122562"><p>Vi trodde vi skulle ha några halvsega dagar i solen innan nästa veckas dump men har kunnat köra bra puder hela tiden. I natt kom ytterligare 15cm.</p><p></p><p>I januari träffade vi en tysk från Berlin här. Han har varit här hela vintern och precis som vi ville han utnyttja detta unika "once in a life time" läge med ett folktomt alperna. Han åkte med oss idag och syns i videon.</p><p></p><p>Prognosen nu är 72 timmar med snöfall från söndagen med över 1 m på G. Därefter blue bird några dagar. Yes!</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]_PX9EVa0aYM[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1223365, member: 122562"] Vi trodde vi skulle ha några halvsega dagar i solen innan nästa veckas dump men har kunnat köra bra puder hela tiden. I natt kom ytterligare 15cm. I januari träffade vi en tysk från Berlin här. Han har varit här hela vintern och precis som vi ville han utnyttja detta unika "once in a life time" läge med ett folktomt alperna. Han åkte med oss idag och syns i videon. Prognosen nu är 72 timmar med snöfall från söndagen med över 1 m på G. Därefter blue bird några dagar. Yes! [MEDIA=youtube]_PX9EVa0aYM[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp