Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1230292" data-attributes="member: 145369"><p>Vi mäter bara skiddagar som finns reggade på Skistar-appen. Alltså liftburna dagar. Dagar med bara turande finns inte med. Då skulle jag med bred marginal passerat tresiffrigt i år.</p><p>Men det här blir ju lätt orättvis jämförelse då jag bor så jag kan gå till backen. Då det är bra med snö kan jag ta på skidorna utanför dörren och huda till pisten. Och glida genom skogen hem igen.</p><p>Att jag har slutat med sånt ofog som att jobba hjälper ju till.</p><p>Men jäklar vad man har jagat skiddagar genom åren, jag vet hur det är.</p><p>Någon karriär blev det ju aldrig tal om heller, så många jobb man har sagt upp sig ifrån för att dra iväg och säsonga istället.</p><p>Så nu sitter man här med en pension som liknar ett skämt. Men det räcker till mat och liftkort. </p><p>Sitter jag och ångrar mig nu då? Inte ett dugg!</p><p>Flytten till Åre då? Näe, skulle gjorts tidigare bara.</p><p>Nu går vi och lägger oss så vi orkar tura imorrn, det har ju börjat snöa igen.</p><p>Säger som Glenn: ha det Gött!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1230292, member: 145369"] Vi mäter bara skiddagar som finns reggade på Skistar-appen. Alltså liftburna dagar. Dagar med bara turande finns inte med. Då skulle jag med bred marginal passerat tresiffrigt i år. Men det här blir ju lätt orättvis jämförelse då jag bor så jag kan gå till backen. Då det är bra med snö kan jag ta på skidorna utanför dörren och huda till pisten. Och glida genom skogen hem igen. Att jag har slutat med sånt ofog som att jobba hjälper ju till. Men jäklar vad man har jagat skiddagar genom åren, jag vet hur det är. Någon karriär blev det ju aldrig tal om heller, så många jobb man har sagt upp sig ifrån för att dra iväg och säsonga istället. Så nu sitter man här med en pension som liknar ett skämt. Men det räcker till mat och liftkort. Sitter jag och ångrar mig nu då? Inte ett dugg! Flytten till Åre då? Näe, skulle gjorts tidigare bara. Nu går vi och lägger oss så vi orkar tura imorrn, det har ju börjat snöa igen. Säger som Glenn: ha det Gött! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp