Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1237764" data-attributes="member: 161661"><p>Nu tycker jag medicinsk apartheid är fel från början, men exemplena från Israel och andra ställen visar hur meningslöst det är. </p><p>"Vaccinera dig eller var beredd på att inte få göra saker". "Men var beredd på att bli sjuk och dö även om du tagit vaccinet"</p><p>Det är som att sprutan blivit en religion där folk inte lyssnar på avvikande åsikter. </p><p></p><p>Själv har jag antikroppar som hos de allra flesta sitter i decennier på märgnivå och är betydligt bättre än artificiella och experimentiella vaccin som om de ens funkar kommer behöva boostersprutor*. </p><p></p><p>(* Det blir ju nästa grej. Hur många boostersprutor måste man ha tagit för att "VARA EN ANSVARSFULL OCH ICKEEGOISTISK MÄNNISKA?!?!?!?!" som ickevaccinerade anklagas för att vara?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1237764, member: 161661"] Nu tycker jag medicinsk apartheid är fel från början, men exemplena från Israel och andra ställen visar hur meningslöst det är. "Vaccinera dig eller var beredd på att inte få göra saker". "Men var beredd på att bli sjuk och dö även om du tagit vaccinet" Det är som att sprutan blivit en religion där folk inte lyssnar på avvikande åsikter. Själv har jag antikroppar som hos de allra flesta sitter i decennier på märgnivå och är betydligt bättre än artificiella och experimentiella vaccin som om de ens funkar kommer behöva boostersprutor*. (* Det blir ju nästa grej. Hur många boostersprutor måste man ha tagit för att "VARA EN ANSVARSFULL OCH ICKEEGOISTISK MÄNNISKA?!?!?!?!" som ickevaccinerade anklagas för att vara?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp