Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1244441" data-attributes="member: 161661"><p>Framförallt var det verkligen inte vad som sades från början. </p><p>Man sa att vaccinet skulle vara vad som tog slut på den här pandemin och alla restriktioner. Nu är det att saker kommer fortsätta vara skit, men vaccinet gör att skiten inte slår lika hårt. </p><p>Finns det något värre än säljare som lovar saker som sedan inte håller? </p><p></p><p>Nåväl. När man pratar om hur många procent det skyddar så påminns jag om en sanning som varit med oss sedan början; att 99,7% av alla som får Covid överlever. Det kanske är det man får ha med sig; detta är faktiskt inte Pesten 2.0. </p><p></p><p>Jag är iallafall glad av att se att skidorterna förbereder sig på att öppna. Man kanske skulle ta sig en weekend i december för att få lite snö under fötterna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1244441, member: 161661"] Framförallt var det verkligen inte vad som sades från början. Man sa att vaccinet skulle vara vad som tog slut på den här pandemin och alla restriktioner. Nu är det att saker kommer fortsätta vara skit, men vaccinet gör att skiten inte slår lika hårt. Finns det något värre än säljare som lovar saker som sedan inte håller? Nåväl. När man pratar om hur många procent det skyddar så påminns jag om en sanning som varit med oss sedan början; att 99,7% av alla som får Covid överlever. Det kanske är det man får ha med sig; detta är faktiskt inte Pesten 2.0. Jag är iallafall glad av att se att skidorterna förbereder sig på att öppna. Man kanske skulle ta sig en weekend i december för att få lite snö under fötterna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp