Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1245602" data-attributes="member: 144594"><p>Ja, det är hög tid för dos nr 3. Men det hjälper ju också om de hittills ovaccinerade fortsätter att strömma till. Men det lär väl inte hända. </p><p></p><p>Jag känner sjukvårdspersonal som kan tänka sig jobba gratis för att få ut vaccinet. Och lediga lokaler finns ju utom kontorstid om inte annat, annars får man väl vaccinera utomhus..? Maken till fåniga bortförklaringar från regionerna....</p><p></p><p>Problemet med omikronvarianten är väl främst ovissheten. Den är ju ganska annorlunda jämf med de övriga varianterna, förhoppningsvis till det bättre, men det är ju inte klarlagt. Och då tycker jag det är rimligt med försiktighet. Inom ett par veckor bör läget klarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1245602, member: 144594"] Ja, det är hög tid för dos nr 3. Men det hjälper ju också om de hittills ovaccinerade fortsätter att strömma till. Men det lär väl inte hända. Jag känner sjukvårdspersonal som kan tänka sig jobba gratis för att få ut vaccinet. Och lediga lokaler finns ju utom kontorstid om inte annat, annars får man väl vaccinera utomhus..? Maken till fåniga bortförklaringar från regionerna.... Problemet med omikronvarianten är väl främst ovissheten. Den är ju ganska annorlunda jämf med de övriga varianterna, förhoppningsvis till det bättre, men det är ju inte klarlagt. Och då tycker jag det är rimligt med försiktighet. Inom ett par veckor bör läget klarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp