Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1246526" data-attributes="member: 59050"><p>Jep. Men även jag har börjat fundera om meningen på testar. Jag, som flera här vet, är lärare, jobbar bara i gymnasiet. Vi har haft bara några få covid/corona fallen, kanske! Samma i grundskolorna i högstadiet, kanske. Men, situationen i lågstadien är nu så hemskt, att det finns corona i nästan alla skola. Eller verkligen alla! Lärarna är vaccinerade, föräldrar är vaccinerade, så, det orsakar ingen större nöd nu, men, vi har corona överallt.</p><p></p><p>Jag, en gammal gubbe, med 95 kg fläsk, skulle ha varit redan i sjukhus utan vacciner, for sure! Så, jag tänker, att det enda, som kan hjälpa nu, är vacciner. </p><p></p><p>De där lockdowns var helt och hållet kloka för ett år sedan, men inte längre. Jag litar på, att vi får resa till St. Anton på veckan 9. Om Schweiz ännu kräver något pcr bevis i januari, vi måste då tyvärr flyga till Tyskland eller Österrike.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1246526, member: 59050"] Jep. Men även jag har börjat fundera om meningen på testar. Jag, som flera här vet, är lärare, jobbar bara i gymnasiet. Vi har haft bara några få covid/corona fallen, kanske! Samma i grundskolorna i högstadiet, kanske. Men, situationen i lågstadien är nu så hemskt, att det finns corona i nästan alla skola. Eller verkligen alla! Lärarna är vaccinerade, föräldrar är vaccinerade, så, det orsakar ingen större nöd nu, men, vi har corona överallt. Jag, en gammal gubbe, med 95 kg fläsk, skulle ha varit redan i sjukhus utan vacciner, for sure! Så, jag tänker, att det enda, som kan hjälpa nu, är vacciner. De där lockdowns var helt och hållet kloka för ett år sedan, men inte längre. Jag litar på, att vi får resa till St. Anton på veckan 9. Om Schweiz ännu kräver något pcr bevis i januari, vi måste då tyvärr flyga till Tyskland eller Österrike. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp