Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1246811" data-attributes="member: 45125"><p>[URL unfurl="true"]https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-12-10/south-african-covid-hospitalizations-at-5-344-7-6-in-icu[/URL]</p><p></p><p>Sydafrika har i princip 100% Omikronvarianten enligt ourworldindata. Enda landet i världen med så stor andel. Vaccinationsgraden är kring 30%.</p><p></p><p>Enligt den här artikeln för 4 dagar sen var 5344 på sjukhus där 7% låg på Iva. Att jämföra med peaken för landet i januari och juli på 20 000 personer.</p><p></p><p>Jag märker att jag får allt svårare att köpa nationers drastiska åtgärder och börjar allt mer låta som en antivaxxer, en antivaxxer utan att vilja stoppa vaccinet.</p><p></p><p>Men helt ärligt. Någon måste stoppa rubrikerna. Stoppa politikerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1246811, member: 45125"] [URL unfurl="true"]https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-12-10/south-african-covid-hospitalizations-at-5-344-7-6-in-icu[/URL] Sydafrika har i princip 100% Omikronvarianten enligt ourworldindata. Enda landet i världen med så stor andel. Vaccinationsgraden är kring 30%. Enligt den här artikeln för 4 dagar sen var 5344 på sjukhus där 7% låg på Iva. Att jämföra med peaken för landet i januari och juli på 20 000 personer. Jag märker att jag får allt svårare att köpa nationers drastiska åtgärder och börjar allt mer låta som en antivaxxer, en antivaxxer utan att vilja stoppa vaccinet. Men helt ärligt. Någon måste stoppa rubrikerna. Stoppa politikerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp