Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SJona" data-source="post: 1247039" data-attributes="member: 174704"><p>Någon som har koll på senaste status gällande giltighetstid på andra dosen i Österrike? Skrevs lite här i forumet (sida 37) om förslag på giltighetstid 210 dagar från 1 Feb som ställer till det för oss som tog andra dosen runt Juli/tidigare. Hittar ingenting om det längre på varken Saalbachs eller Austria.infos hemsidor som jag läst tidigare. Står 270 dagar nu vad jag kan hitta. Har de insett att många har svårt att få tredje dosen innan sportlov mm? </p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.austria.info/se/coronavirus[/URL]</p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Giltighetstiden för vaccinationsintyg</strong> har förkortats till <strong>nio månader </strong>efter andra sprutan (tidigare 12 månader). Därefter krävs ytterligare en dos (vanligtvis den tredje) för att få ett giltigt intyg. Den tredje dosen är giltig 360 dagar. Obs! Endosvaccinet från Johnson & Johnson är endast giltigt fram till den 3 januari 2022, därefter krävs en ny dos.</li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="SJona, post: 1247039, member: 174704"] Någon som har koll på senaste status gällande giltighetstid på andra dosen i Österrike? Skrevs lite här i forumet (sida 37) om förslag på giltighetstid 210 dagar från 1 Feb som ställer till det för oss som tog andra dosen runt Juli/tidigare. Hittar ingenting om det längre på varken Saalbachs eller Austria.infos hemsidor som jag läst tidigare. Står 270 dagar nu vad jag kan hitta. Har de insett att många har svårt att få tredje dosen innan sportlov mm? [URL unfurl="true"]https://www.austria.info/se/coronavirus[/URL] [LIST] [*][B]Giltighetstiden för vaccinationsintyg[/B] har förkortats till [B]nio månader [/B]efter andra sprutan (tidigare 12 månader). Därefter krävs ytterligare en dos (vanligtvis den tredje) för att få ett giltigt intyg. Den tredje dosen är giltig 360 dagar. Obs! Endosvaccinet från Johnson & Johnson är endast giltigt fram till den 3 januari 2022, därefter krävs en ny dos. [/LIST] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp