Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1249218" data-attributes="member: 102471"><p>Fast vad är nerstängt i Danmark? Var lite nerstängt förra vintern men vad jag vet så var det väldigt få ställe (restauranger framför allt) som plockade ut pengar för det i alla fall i den delen av Jylland jag bor? De flesta hittade på andra saker att göra för att behålla sina gäster.</p><p></p><p>Däremot vet jag en hel del restauranger hemma i Sverige som använde pandemin sista året att plocka ut massa pengar men verkar som de får betala tillbaka en del nu efter revision.</p><p></p><p>Fast tillbaka till tråden.</p><p></p><p>Danskarna är i uppror för att barnen under 18 och över 12(tror jag) skall ha tre stick och resebolagen vill inte betalt tillbaka om man inte uppfyller dessa krav så det verkar som flera och flera siktar mot Italien i stället för Österrike.Och Sverige verkar vara fullbokad i många veckor som inte brukar vara så bra bokade när jag var in och kollade bokninsöversikten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1249218, member: 102471"] Fast vad är nerstängt i Danmark? Var lite nerstängt förra vintern men vad jag vet så var det väldigt få ställe (restauranger framför allt) som plockade ut pengar för det i alla fall i den delen av Jylland jag bor? De flesta hittade på andra saker att göra för att behålla sina gäster. Däremot vet jag en hel del restauranger hemma i Sverige som använde pandemin sista året att plocka ut massa pengar men verkar som de får betala tillbaka en del nu efter revision. Fast tillbaka till tråden. Danskarna är i uppror för att barnen under 18 och över 12(tror jag) skall ha tre stick och resebolagen vill inte betalt tillbaka om man inte uppfyller dessa krav så det verkar som flera och flera siktar mot Italien i stället för Österrike.Och Sverige verkar vara fullbokad i många veckor som inte brukar vara så bra bokade när jag var in och kollade bokninsöversikten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp