Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Louise1234" data-source="post: 1249900" data-attributes="member: 173808"><p>Ja FFP2 är det som gäller, vissa har buffar, men dumt att chansa. De skaver lite bakom öronen, då hjälmen trycker in banden. Så jag har sätt lösningar där man fäster banden i hjälmen. För man orkar inte dra av munskyddet, de sitter där hela dagen.</p><p>Det är masktvång i alla liftar. Men jag brukar dra ner den när jag satt mig. Dock inte om det är en gondol med annat folk. Sedan är det mask i liftköer, butiker, och restauranger (när man går runt, dock ej när man sitter vid borde )Inte annars. Så ändå okej tycker jag/vi. Alla restauranger/barnen måste stänga senast Kl.22 och endast sittande gäster.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Louise1234, post: 1249900, member: 173808"] Ja FFP2 är det som gäller, vissa har buffar, men dumt att chansa. De skaver lite bakom öronen, då hjälmen trycker in banden. Så jag har sätt lösningar där man fäster banden i hjälmen. För man orkar inte dra av munskyddet, de sitter där hela dagen. Det är masktvång i alla liftar. Men jag brukar dra ner den när jag satt mig. Dock inte om det är en gondol med annat folk. Sedan är det mask i liftköer, butiker, och restauranger (när man går runt, dock ej när man sitter vid borde )Inte annars. Så ändå okej tycker jag/vi. Alla restauranger/barnen måste stänga senast Kl.22 och endast sittande gäster. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp