Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Louise1234" data-source="post: 1250531" data-attributes="member: 173808"><p>Absolut! Ingen av oss känner att det är jobbigt med restriktionerna, man måste bara ha munskydd, coronapasset och leg.</p><p>Vi åkte då i Kitzbühel i dag, var tomt. Vid lunch blev det sorbetsnö men väldigt fina backar. Där vi åkte räcker tyvärr inte 40 cm med snö… Bäckarna har gått upp och marken är varm. Jag slänger med ett kort på ett område som brukar vara bra för offpist, där man kan se genomslagen. En av liftarna stod still för att det inte fanns tillräckligt med snö. Men i Saalbach kör de kanonerna så fort det går, natt som dag. Dock hjälper det ju inte utanför pisten.</p><p>Där vi åkte hittills och om man ska tänk på piståkning måste jag säga att Saalbach var bäst, de har även bäst hütter, sedan kommer Kitzbühel (blev glatt överraskad denna gång av deras åkning).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Louise1234, post: 1250531, member: 173808"] Absolut! Ingen av oss känner att det är jobbigt med restriktionerna, man måste bara ha munskydd, coronapasset och leg. Vi åkte då i Kitzbühel i dag, var tomt. Vid lunch blev det sorbetsnö men väldigt fina backar. Där vi åkte räcker tyvärr inte 40 cm med snö… Bäckarna har gått upp och marken är varm. Jag slänger med ett kort på ett område som brukar vara bra för offpist, där man kan se genomslagen. En av liftarna stod still för att det inte fanns tillräckligt med snö. Men i Saalbach kör de kanonerna så fort det går, natt som dag. Dock hjälper det ju inte utanför pisten. Där vi åkte hittills och om man ska tänk på piståkning måste jag säga att Saalbach var bäst, de har även bäst hütter, sedan kommer Kitzbühel (blev glatt överraskad denna gång av deras åkning). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp