Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreeHeelBlumen" data-source="post: 1253892" data-attributes="member: 174481"><p>Tjena, kom hem i lördags.</p><p></p><p>- Mask i liftar och gondoler men buff lite halvt updragen över näsan räcker, Corona-pass vid Gondolerna vid dalstationer</p><p>- Tror det efter 2 februari inte behövs mask utomhus</p><p>- Efterlevnaden är väl typiskt fransk, tveksam.</p><p>- Mycket färre britter än för två år sedan men de är inte utestängda längre vad jag förstår, väldigt lite folk i backarna men trångt i bussarna på morgonen och eftermiddagen.</p><p>- Snöläget var varierande under min vecka, kom cirka 30 cm snö men sen kom en varm dag efter så blev tungt och sen hårt. Kommer säkert nytt!</p><p></p><p>Have fun!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreeHeelBlumen, post: 1253892, member: 174481"] Tjena, kom hem i lördags. - Mask i liftar och gondoler men buff lite halvt updragen över näsan räcker, Corona-pass vid Gondolerna vid dalstationer - Tror det efter 2 februari inte behövs mask utomhus - Efterlevnaden är väl typiskt fransk, tveksam. - Mycket färre britter än för två år sedan men de är inte utestängda längre vad jag förstår, väldigt lite folk i backarna men trångt i bussarna på morgonen och eftermiddagen. - Snöläget var varierande under min vecka, kom cirka 30 cm snö men sen kom en varm dag efter så blev tungt och sen hårt. Kommer säkert nytt! Have fun! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp