Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1263222" data-attributes="member: 175247"><p>Det är svårt med rekommendationer eftersom man kan ha väldigt olika prioriteringar.</p><p>Jag t ex transporterar mig endast uppåt med lift (turar aldrig), vill ha bekvämt hotellboende med bra gastronomi och service, atmosfär, höga berg, stora liftsystem eller möjlighet att besöka olika skidorter varje dag. Och jag gillar inte att stå i liftkö.</p><p>Det är mitt helhetskoncept för en skidresa.</p><p></p><p>Norge åker jag gärna till för att åka skidor en 2-3 dagar, men inte en veckoresa. Det saknas för många beståndsdelar enligt ovan.</p><p></p><p>”Helhetskonceptet” kan man få i samtliga alpländer, men ingenstans i Skandinavien.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1263222, member: 175247"] Det är svårt med rekommendationer eftersom man kan ha väldigt olika prioriteringar. Jag t ex transporterar mig endast uppåt med lift (turar aldrig), vill ha bekvämt hotellboende med bra gastronomi och service, atmosfär, höga berg, stora liftsystem eller möjlighet att besöka olika skidorter varje dag. Och jag gillar inte att stå i liftkö. Det är mitt helhetskoncept för en skidresa. Norge åker jag gärna till för att åka skidor en 2-3 dagar, men inte en veckoresa. Det saknas för många beståndsdelar enligt ovan. ”Helhetskonceptet” kan man få i samtliga alpländer, men ingenstans i Skandinavien. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp