Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stortlopp" data-source="post: 1276567" data-attributes="member: 156590"><p>Sittandes i bilen hemåt efter nästan två sköna veckor i Österrike och lite lätt öm här och var efter åkning och nattbåt i storm så dök tanken upp: "jag vill inte åka skidor igen på ett år" .. det tog väl ungefär 2 dagar att komma över den tanken och åter längta ut till det vita böljande. Över en månad kvar tills jag ska bidra till Skistars balansräkning (jobbresan går till ett sånt ställe i år) men frågan är om man inte ska klämma in något där i mellan också .. det är ju bara ~5h upp till några trevliga orter i Norge.</p><p></p><p>Första (vinter) besöket i Österrike var mycket trevligt och jag får tacka skribenter i tråden för alla grymma tips, frågan är vart nästa tur bär (gillar brett, hög höjd och lite folk). Hade väl totalt 1 dag med moln under två veckor så det blev en rejäl solresa. Bäst: Hintertux Gletscher, Hochfügen och Zillertal Märzen (öl).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stortlopp, post: 1276567, member: 156590"] Sittandes i bilen hemåt efter nästan två sköna veckor i Österrike och lite lätt öm här och var efter åkning och nattbåt i storm så dök tanken upp: "jag vill inte åka skidor igen på ett år" .. det tog väl ungefär 2 dagar att komma över den tanken och åter längta ut till det vita böljande. Över en månad kvar tills jag ska bidra till Skistars balansräkning (jobbresan går till ett sånt ställe i år) men frågan är om man inte ska klämma in något där i mellan också .. det är ju bara ~5h upp till några trevliga orter i Norge. Första (vinter) besöket i Österrike var mycket trevligt och jag får tacka skribenter i tråden för alla grymma tips, frågan är vart nästa tur bär (gillar brett, hög höjd och lite folk). Hade väl totalt 1 dag med moln under två veckor så det blev en rejäl solresa. Bäst: Hintertux Gletscher, Hochfügen och Zillertal Märzen (öl). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp