Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chew" data-source="post: 1309813" data-attributes="member: 184705"><p>Har två veckor kvar till jag ska till Trysil. Kollar webbkamerorna, känner mig inte så hoppfull. Förra året samma vecka var helt fantastisk (en av dagarna lössnö i alla backarna!). Blir det inte många minusgrader nu i två veckor framåt undrar jag nog inte om det blir svårt att få till snögarantin (10 pister öppna). Är alltid en tokchansning att åka tidigt, men iaf alla pengar tillbaka fram till dagen efter man ska anlända om inte snögarantin hålls. Men vill också ha mer än 10 pister öppna (3-5 pister kommer ju vara barnbackar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chew, post: 1309813, member: 184705"] Har två veckor kvar till jag ska till Trysil. Kollar webbkamerorna, känner mig inte så hoppfull. Förra året samma vecka var helt fantastisk (en av dagarna lössnö i alla backarna!). Blir det inte många minusgrader nu i två veckor framåt undrar jag nog inte om det blir svårt att få till snögarantin (10 pister öppna). Är alltid en tokchansning att åka tidigt, men iaf alla pengar tillbaka fram till dagen efter man ska anlända om inte snögarantin hålls. Men vill också ha mer än 10 pister öppna (3-5 pister kommer ju vara barnbackar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp