Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1316346" data-attributes="member: 161661"><p>(På tok för sen) premiär idag med Väsjöbacken och Hammarbybacken. </p><p>Är ändå något pirrigt med att dra på sig skidkläderna för första gången. </p><p></p><p>(Mindre pirrigt när man upptäcker att man tappat bort skidbyxorna ur skidväskan. Får bli jägarbyxor med extra underställ. Tur man upptäckte det här i stan och inte när man är i fjällen <img class="smilie smilie--emoji" alt="😄" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png" title="Grinning face with smiling eyes :smile:" data-shortname=":smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /> )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1316346, member: 161661"] (På tok för sen) premiär idag med Väsjöbacken och Hammarbybacken. Är ändå något pirrigt med att dra på sig skidkläderna för första gången. (Mindre pirrigt när man upptäcker att man tappat bort skidbyxorna ur skidväskan. Får bli jägarbyxor med extra underställ. Tur man upptäckte det här i stan och inte när man är i fjällen 😄 ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp