Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1316393" data-attributes="member: 175247"><p>Jag gör kanske en tråd med ”Geheimtipps” för förstagångsresenärer (som vi också är) till Cervinia när jag kommit hem. </p><p>Folktomt i svart 62 i Pancheron kl 10.15 idag, är det skylten som skrämmer bort folk? Cervinias bästa piståkning finner man här.</p><p>[ATTACH=full]37817[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]37818[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]37819[/ATTACH]</p><p>Bara en bit därifrån ovanför Plan Maison samtidigt, liftköer och ett myller av folk i alla transportpisterna. Sittliftarna stannar ofta pga många ovana åkare som har problem vid på och avstigning. Allt det där måste man tidskrävande ta sig igenom om man vill komma till en annan liten del av liftsystemet där det finns bra åkning.</p><p>[ATTACH=full]37820[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1316393, member: 175247"] Jag gör kanske en tråd med ”Geheimtipps” för förstagångsresenärer (som vi också är) till Cervinia när jag kommit hem. Folktomt i svart 62 i Pancheron kl 10.15 idag, är det skylten som skrämmer bort folk? Cervinias bästa piståkning finner man här. [ATTACH type="full" size="2500x1875"]37817[/ATTACH] [ATTACH type="full" size="2500x1875"]37818[/ATTACH] [ATTACH type="full" size="2500x1875"]37819[/ATTACH] Bara en bit därifrån ovanför Plan Maison samtidigt, liftköer och ett myller av folk i alla transportpisterna. Sittliftarna stannar ofta pga många ovana åkare som har problem vid på och avstigning. Allt det där måste man tidskrävande ta sig igenom om man vill komma till en annan liten del av liftsystemet där det finns bra åkning. [ATTACH type="full" size="2500x1156"]37820[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp