Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1316420" data-attributes="member: 175247"><p>Njae, Zermatt har inga stora, flacka transportområden förutom området mellan Plateau Rosa och Trockener Steg, men det är bara en kvick genomåkningszon med ett fantastiskt panorama i fonden.</p><p>St Anton/Stuben (var iofs länge sedan jag var där) är varierat och spännande i hela området.</p><p>Davos Parsenn likaså.</p><p></p><p>Ja, mindre områden som Kappl, Nauders, Hintertux och Rinerhorn är kanonbra, inga döda ytor att ta sig igenom. Rinerhorn som bara består av en gammal gondol från dalen och tre släpliftar är ett av de bästa skidområden som jag har besökt.</p><p>Savognin som är ett mellanstort område är också suveränt med bra skidåkning överallt, också ett av de bästa jag har besökt.</p><p>Rinerhorn och Savognin skulle jag väldigt gärna besöka igen, men så är det ju det där med CHF = 12 SEK….. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🥴" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f974.png" title="Woozy face :woozy_face:" data-shortname=":woozy_face:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p>Savognin<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />:</p><p>[ATTACH=full]37829[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1316420, member: 175247"] Njae, Zermatt har inga stora, flacka transportområden förutom området mellan Plateau Rosa och Trockener Steg, men det är bara en kvick genomåkningszon med ett fantastiskt panorama i fonden. St Anton/Stuben (var iofs länge sedan jag var där) är varierat och spännande i hela området. Davos Parsenn likaså. Ja, mindre områden som Kappl, Nauders, Hintertux och Rinerhorn är kanonbra, inga döda ytor att ta sig igenom. Rinerhorn som bara består av en gammal gondol från dalen och tre släpliftar är ett av de bästa skidområden som jag har besökt. Savognin som är ett mellanstort område är också suveränt med bra skidåkning överallt, också ett av de bästa jag har besökt. Rinerhorn och Savognin skulle jag väldigt gärna besöka igen, men så är det ju det där med CHF = 12 SEK….. 🥴 Savognin:): [ATTACH type="full" size="2500x1875"]37829[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp