Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMP" data-source="post: 1316453" data-attributes="member: 176798"><p>Zermatt är på det stora hela vassare åkning. Och mysigt med bilfria byn. Men det är inte direkt smidigt att ta sig från ena änden av systemet till andra heller om det är vad man vill kunna göra. Sen kan det ju också ha inverkan om man gillar italiensk eller schweizisk inriktning utanför backarna. </p><p></p><p>Tycker Cervinia är bättre än PCs beskrivning men man har ju sina egna preferenser. Som fredw påpekar tror jag att snabbaste sättet att ”byta sida” i Cervinia är att åka ner till botten och ta lift upp åt det hållet man istället vill. Vilket jag tycker är ett schysst sätt att förflytta sig men kanske inte det mest effektiva om man har lite tidsnöd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMP, post: 1316453, member: 176798"] Zermatt är på det stora hela vassare åkning. Och mysigt med bilfria byn. Men det är inte direkt smidigt att ta sig från ena änden av systemet till andra heller om det är vad man vill kunna göra. Sen kan det ju också ha inverkan om man gillar italiensk eller schweizisk inriktning utanför backarna. Tycker Cervinia är bättre än PCs beskrivning men man har ju sina egna preferenser. Som fredw påpekar tror jag att snabbaste sättet att ”byta sida” i Cervinia är att åka ner till botten och ta lift upp åt det hållet man istället vill. Vilket jag tycker är ett schysst sätt att förflytta sig men kanske inte det mest effektiva om man har lite tidsnöd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp