Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bobski" data-source="post: 1316613" data-attributes="member: 180780"><p>Kanske obekväma stolar på Afterski ? Skämt åsido. Jag känner igen problemet med rygg när jag åkt många dagar i sträck. Gammal kropp men huvud som vill som när man var ung. Jag brukar ta någon tur på längdskidor då o då för att låta andra muskler jobba lite. Tycker att min rygg mår bra av det, och att utförsåkningen blir bättre dagen efter lite längdåkning. Halva säsongen avklarad, men många veckor återstår o då gäller det att man håller ihop ända till 4 Maj när det stänger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bobski, post: 1316613, member: 180780"] Kanske obekväma stolar på Afterski ? Skämt åsido. Jag känner igen problemet med rygg när jag åkt många dagar i sträck. Gammal kropp men huvud som vill som när man var ung. Jag brukar ta någon tur på längdskidor då o då för att låta andra muskler jobba lite. Tycker att min rygg mår bra av det, och att utförsåkningen blir bättre dagen efter lite längdåkning. Halva säsongen avklarad, men många veckor återstår o då gäller det att man håller ihop ända till 4 Maj när det stänger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp