Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1319709" data-attributes="member: 190745"><p>Blev en tur för mig också i påsken. Strålande sol och bra med snö över 550 m på Ruten. Under det nästan inget så fick gå i 50 minuter. Tog många åk lite här och där så det blev en del höjdmeter. Fint slask före efter ett tag, lite hårt ibland tidigare på dagen.</p><p></p><p>Edit: Kan lägga till att jag hade hela fjället för mig själv de timmarna jag var där. Några gick upp och jag möte en som skulle åka skidor. Möjligt att några av de andra 3-4 spåren var från idag men vet inte. Så inte några köer direkt. [ATTACH=full]38992[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1319709, member: 190745"] Blev en tur för mig också i påsken. Strålande sol och bra med snö över 550 m på Ruten. Under det nästan inget så fick gå i 50 minuter. Tog många åk lite här och där så det blev en del höjdmeter. Fint slask före efter ett tag, lite hårt ibland tidigare på dagen. Edit: Kan lägga till att jag hade hela fjället för mig själv de timmarna jag var där. Några gick upp och jag möte en som skulle åka skidor. Möjligt att några av de andra 3-4 spåren var från idag men vet inte. Så inte några köer direkt. [ATTACH type="full" alt="PXL_20250420_113334199.webp"]38992[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp