Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chew" data-source="post: 1327312" data-attributes="member: 184705"><p>Sämsta vädret jag någonsin åkt skidor i Trysil i helgen som var. Det var helt bedrövligt med konstant regn fredag som övergick till underkylt regn sista timmen. Lördag lite bättre men fortfarande blött och dimma och noll sikt. Igår ändå ganska bra. </p><p></p><p>Tack vare att Trysil byggt sin gondol gick det att åka även när vädret är bedrövligt. Endast två backar öppna och från Gondolen kommer man endast till backe 15 som då blir trång. Backe 13 blir iofs ganska tom om man kan stå ut i misären i sittliften. </p><p></p><p>Åker jag skidor i december igen blir det sist minuten bokat samma vecka. Det här går inte när det är så varmt. Borde åkt till alperna, ser ju väldigt fint ut där...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chew, post: 1327312, member: 184705"] Sämsta vädret jag någonsin åkt skidor i Trysil i helgen som var. Det var helt bedrövligt med konstant regn fredag som övergick till underkylt regn sista timmen. Lördag lite bättre men fortfarande blött och dimma och noll sikt. Igår ändå ganska bra. Tack vare att Trysil byggt sin gondol gick det att åka även när vädret är bedrövligt. Endast två backar öppna och från Gondolen kommer man endast till backe 15 som då blir trång. Backe 13 blir iofs ganska tom om man kan stå ut i misären i sittliften. Åker jag skidor i december igen blir det sist minuten bokat samma vecka. Det här går inte när det är så varmt. Borde åkt till alperna, ser ju väldigt fint ut där... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp