Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1327920" data-attributes="member: 166682"><p>Tyvärr inte (jag försöker hålla mig till Italienska skidorter som jag tror kan passa i Scandinavian SkiPass)</p><p>Isola har ju högre åkhöjd än Limone men även högre prisläge på allt. Och inget tåg (vilket kan vara fördel när det ska komma 180cm <img class="smilie smilie--emoji" alt="🙀" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f640.png" title="Weary cat :scream_cat:" data-shortname=":scream_cat:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>Just nu ska det dessutom komma betydligt mer snö i Limone jämfört med Isola/Auron</p><p></p><p>Om du siktar på Limone är det lika enkelt att åka tåg från Turin eller Milano som Nice<img class="smilie smilie--emoji" alt="🚂" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f682.png" title="Locomotive :steam_locomotive:" data-shortname=":steam_locomotive:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1327920, member: 166682"] Tyvärr inte (jag försöker hålla mig till Italienska skidorter som jag tror kan passa i Scandinavian SkiPass) Isola har ju högre åkhöjd än Limone men även högre prisläge på allt. Och inget tåg (vilket kan vara fördel när det ska komma 180cm 🙀 Just nu ska det dessutom komma betydligt mer snö i Limone jämfört med Isola/Auron Om du siktar på Limone är det lika enkelt att åka tåg från Turin eller Milano som Nice🚂 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Blir det någon skidåkning i vinter?
Tillbaka
Topp